close

在一次看到半年前我們一起拍過的照片,很難以想像現在你已經回去荷蘭半年多了,日子一天天的過,看著照片彷彿還在昨日,想著那些回憶,彷彿你就還在我身邊。

好幾次忍不住像罵你說: ㄟ!你們怎麼就這樣走了,把我丟在這? 你知不知道我想你想得很難過? 為甚麼只把我留在這? 你好自私!

我沒有辦法想像你已經不在我身邊半年了,我變得很容易依賴卻又不能夠依賴。

Suddenly saw the pic of us from half year ago, realized that you are gone for half year already, I still live my life here, nothing happens, just miss you, and those memories just come up my head when every time everywhere I go.

Sometimes just want to throw a rock on your face to let you know how much pain when I think of you. Why you just left me here? 




arrow
arrow
    全站熱搜

    donnalittlela 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()