close

男女朋友交往,會有甜蜜熱戀期當然也會遇到吵架、意見不合的時候到底該怎麼解決呢?

When couples having fight how do you dealing with fight? Ignoring or avoiding the problems, or be balls to face with the problems?

有的人大吵特吵,有的人一點小事就吵,也有的人比較理智會讓彼此冷靜一下,但會不會我們通常所謂的"冷靜"往往一不小心都變成了"冷戰"呢?

Some people who arguing all the time, some people they just need to calm first, but what if to be calm becoming to be cold and even worse to become a Cold War?

冷戰到底誰要先低頭呢?對我而言我大概是通常先伸出友誼的手的那位,對我來說,先低頭不代表我有錯,或是我很弱,只是因為我珍惜這段感情,我並不想要一直吵下去,我希望可以解決把事情講開了,我不喜歡吵架吵隔夜。但是其實我的個性是也會悶的人,我男朋友個性也是很悶的那種人,如果兩個一起悶,那不知道要冷戰到民國幾年了。

So in the Cold War period who need to apologize first? Who need to be nice to one or the other first? It doesn't mean that I'm apologize because I'm wrong but because i take this relationship more importantly than my ego.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    donnalittlela 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()